Forsiden

Katalograkett passerte 100 millioner

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010.  Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

Faksimile av Oslo Business Memos førsteside i papirutgaven for uke 50, 2010. Advista er det mest lønnsomme av nettkatalogfirmaene i Oslo.

  • Advista solgte nettkalogannonser for over 100 millioner kroner i 2010, med et driftsresultat på mellom 10 og 15 millioner.


SKULLE SPRÅKE:Skodespelar Arnhild Litlere tenkjer med skrekk attende til då spesialundervisning på teaterhugskulen skulle få henne til å snakke austlandsk.

GAMLE OG NYE TAKTER: Tonane av ny og gammal norsk folkemusikk strøymer utover hovudstaden. Ingen skjønar kvar den aukande trongen til å danse leikarring og lye på slåttar kjem frå, eigentleg.

  • – For meg er nynorsk norsk, sier den unge journalisten Julie Haugen i videomagasinet om Jon Fosse, laga av Nynorsk pressekontor i samarbeid med Fretta (OBM) i høve tildelinga av Nobelprisen i litteratur for 2023. 
  • Logg inn, enten med sms eller abo, og nyt det rikhaldige magasinet. Det er kortare enn ein fotballomgang.

HVA ER GAMMEL? Bodil Fuhr kunne nevnt mange eksempler på hvorfor folk flokker til Nationaltheatret for å se professor Borg, alias Sverre Anker Ousdal drive dommedag over seg selv.